„MATACRYL, UNIKÁTNÍ
TECHNOLOGIE PUMA“
Hydroizolační membrána a pojízdná povrchová vrstva
pro ochranu
nových i rekonstruovaných mostních konstrukcí.
Technologie PUMA je kombinace
polyuretanu a metylmetakrylátu, která v sobě kombinuje výhody
obou materiálů, zejména vynikající fyzikální vlastnosti a
možnost aplikace i při teplotách hluboko pod bodem mrazu.
- mosty, tunely
- povrchy parkovišť
- ploché střechy
- stadiony
- balkony a terasy
- bazény, sběrné nádrže
Výhody:
- možnost aplikace i v zimě při teplotách pod -10°C
(prověřeno v praxi)
- velmi rychlá a jednoduchá pokládka - schopnost
tuhnutí/vyzrání membrány v 45 – 60 minutách
- významná redukce doby opravy – návrat automobilové
dopravy spíše v hodinách než ve dnech
- snížení nebezpečí vlivu náhlé změny počasí
- redukce nákladů a organizačních nároků na objízdné
trasy, změny tras MHD atp., mnohdy zabránění kolapsu
dopravy na exponovaných trasách
- vysoká elasticita (několikanásobně vyšší než u
asfaltu) schopnost překrývání trhlin i při teplotách pod
-20°C
- aplikována za studena; bez nutnosti zahřívání
materiálu před aplikací
- bez nároků na podmínky skladování (lze skladovat na
staveništi i při velmi nízkých teplotách)
- bezesparý povrch
- nepropouští a neabsorbuje, je vysoce chemicky odolná
- vysoká mechanická odolnost (i proti „vyjetým kolejím“)
- odolnost proti proražení (testováno Správou železniční
dopravní cesty Francie pro použití pod kamenivo/štěrk)
- 100% vodotěsnost
- vysoká přilnavost k podkladu (několikanásobně vyšší
než u asfaltu), a to jak k betonové, tak ocelové
konstrukci – jednoduché řešení izolace konstrukčních
detailů
- nákladová efektivnost (10 mm vrstva místo 100 – 150 mm
asfaltu, nižší nároky na konstrukci)
- možnost aplikace horkého asfaltu přímo na membránu
- různá barevná provedení (odlišení cyklostezek a
chodníků)
- vysoká trvanlivost
- systém je možno použít na betonové, ocelové i dřevěné
konstrukce
- podkladem může být i asfalt
Skladby systému MATACRYL
|